Appstore Appstore

Mobilapplikációnkat letöltheted most INGYEN!

Bejelentkezés
Főoldal / Kupidó hírei / A párkapcsolat hajója

A párkapcsolat hajója

Sok mindenhez hasonlíthatjuk a párkapcsolatainkat, amikor analógiákat keresünk, hogy érthetőbbé és magyarázhatóbbá tegyük a magunk és mások számára a történéseket és azok láncolatát.

Az egyik legjobb hasonlat az, amikor a két ember közötti kapcsolatot egy hajóúthoz hasonlítjuk.

Szia! A Ladiesandgentlemen társkereső oldalára érkeztél. Szinte biztosan nem véletlenül és hidd el, itt a legjobb helyen vagy. Korrekt, őszinte, megbízható, ellenőrzött profillal rendelkező társkeresők várnak rád, és egy egyedülálló, szakemberek által kifejlesztett algoritmus segíti az IGAZI megtalálását. Keresd nálunk életed párját! CSATLAKOZZ!

Ezt a hajóutat egy olyan vitorlás fedélzetén éljük át, amit mi magunk terveztünk, építettünk, javítgattunk, tartottuk karban a partnerünkkel közösen. Ez a hajóút nem mentes a viharoktól sem és a hajónk néha látszólag menthetetlenül meg is feneklik egy sekély tengerben vagy szél és kellő hajtóerő híján megreked egy olyan öbölben, ahol pedig nem szándékozunk túl hosszú időt eltölteni.

Mit tehetünk érte, hogy jó kapitányok legyünk a kapcsolatunk hajóján?

1. Ne a hajótörésre készüljünk, hanem az útra.

Egy süllyedő hajó már úgyis menthetetlen. Meg lehet próbálni megfoltozni a szél szaggatta vitorlákat, össze lehet csapolni valahogy a törött árbócot és lehet vödörrel merni a lyukakon beáramló vizet is, de ezek a próbálkozások nem fogják megmenteni a hajónkat, maximum kihúzzuk addig, amíg jön egy másik hajó, hogy kimentsen a süllyedő roncsról.

Ezzel az életünk ugyan megmenthető, de oda fog veszni a hajónk, a rakománya és még az is lehet, hogy az utasainkkal is elveszítjük a kapcsolatot életünk hátralevő részére.

Egy hajótörés után évek telhetnek el, mire újra úgy állsz majd egy másik hajó fedélzetén, hogy tudsz gyönyörködni a tenger látványában és a szélben nem a veszélyt látod, meg a következő végzetes vihar jeleit, hanem azt, hogy ez az egyik elem, ami segít előre haladnod az utadon. Ha eljutsz eddig, akkor már fel fogod ismerni a kicsit szálkás deszkákban is a reményt, hogy ez a hajó már végigkísér majd az életed hátralévő részén.

Nézzük tehát mindig azt, hogy hogyan legyen jobb, szebb és erősebb a hajónk. Javítgassuk, ápoljuk, csiszolgassuk és lakkozgassuk, hogy napról napra tökéletesebb legyen. Cseréljük ki az elkopott elemeket, tanuljunk és fejlődjünk mi magunk is, hogy legyen kellő tudásunk, ha esetleg mégis egy viharban kell majd helytállnunk.

2. Ne a legjobb hajót akarjuk birtokolni

Hiába látszik minden tökéletesnek, ha közben a festés alatt rohadnak a fő tartógerendák és a hajónkat már egy közepes méretű vihar is menthetetlenné tépázza.

A hajózás állandó munkát jelent és odafigyelést. Minden apró jelre és történésre figyelmet kell fordítani, a hibákat folyamatosan kijavítani és törekedni rá, hogy többször ne forduljanak elő. A vihar közepén, egy süllyedő hajón már csak magát menti az ember, nem lesz idő tudatos döntésekre, amik esetleg a hajót is újra nyugalmas vizekre kormányoznák.

3. Ne nézegessük mások hajóját

Nem érdemes mások hajóját nézegetni, hogy azoknak milyen a teste, a festése, a vitorlája, vagy akár azt, hogy milyen sebességgel képesek haladni vagy hogy mikor lettek vízre bocsátva.

Nem ez a fontos, hanem maga az utazás a tengeren, ami egyformán véget ér majd mindenkinek. Ehhez az utazáshoz szükség van egy hajóra, ami a párkapcsolat. Hogy kicsi vagy nagy, új vagy régi, az nem is lényeges. A lényeges az, hogy erőssé kell tennünk, kijavítva rajta minden hibát és elrendezve az összes, működéshez elengedhetetlen részét.

4. A legénység nem ellenség

Vigyázzunk, hogy a partnerünkre mindig úgy tekintsünk, mint arra az emberre, akivel egy hajóban evezünk. A jó párkapcsolati kommunikációnk lesz az egyik legfontosabb feltétele a sikeres hajóútnak.

Mindenkit arra biztatunk hát, hogy szedje fel a horgonyt és indítsa el a hajóját abból a biztonságosnak látszó, de igazából végtelenül magányos kikötőből, amiben lehorgonyzott.

A segítségünkkel meglesz a partner is hozzá. Regisztrálj az oldalunkon egy profilt és kezd el az ismerkedést akár már ma!

Szeretettel várunk!

Ladies&Gentlemen online társkereső

Még több Smartlove

Ismerkedj komoly kapcsolatot kereső emberekkel

Ez itt a Ladiesandgentlemen társkereső oldala. Örülünk, hogy ide érkeztél, és hidd el, ha érdekel a társkeresés, itt a legjobb helyen vagy. Korrekt, őszinte, megbízható, ellenőrzött profillal rendelkező társkeresők várnak rád, és egy egyedülálló, szakemberek által kifejlesztett algoritmus segíti az IGAZI megtalálását. Keresd nálunk életed párját!